Producenci

Bezpieczne zakupy

BEZPIECZNA DOSTAWA

 

Wiemy co czujecie w chwili zamawiania porcelany lub szkła przez internet. W szczególności od nowego sklepu na rynku. Czy przesyłka dojdzie do mnie w całości? Czy będę musiał toczyć batalię ze sklepem?

Odpowiadamy Wam tu i teraz - gwarantujemy wam bezpieczną dostawę!

Zasada jest jedna -odpakuj przesyłkę jak najszybciej i skontaktuj się z nami do 3 dni od dostawy!

Wszystkie stłuczki i uszkodzenia wysyłamy na Swój koszt, potrzebujemy od Ciebie w zamian jedynie trochę pomocy.

Zobacz jednak jakie to proste!

 

JEŚLI TO MOŻLIWE SPRAWDŹ PRZESYŁKĘ W OBECNOŚCI KURIERA

Jeśli to możliwe sprawdź stan przesyłki przy kurierze, zweryfikuj czy paczka ma uszkodzenia zewnętrzne: wgniecenia, zagniecenia, dziury czy przekrzywienia.

Jeśli masz możliwość otworzenia paczki przy kurierze prosimy sprawdź zawartość paczki - w szczególności jeśli widzisz cokolwiek co wzbudza Twoją podejrzliwość.

 

KURIER ODJECHAŁ ZANIM GO DOJRZAŁEM!

Nic się nie stało. Jak tylko będziesz mieć taką możliwość rozpakuj zamówienie, sprawdź czy wszystko sie zgadza pod względem ilościowym (w razie problemów zapoznaj się z zakładką "REKLAMACJE") oraz jakościowym. Wszystkie paczki są przez Nas dokładnie pakowane, szkło i porcelana przekładana jest nie tylko folią bąbelkową, ale także wypełniaczami powietrznymi! Jeśli znajdziesz uszkodzenie.....

Zadzwoń do kuriera i poproś o podjazd w celu spisania protokołu szkody. Pamiętaj, że to Twoje prawo jako kupującego z (chwilą kiedy odbierzecie paczkę to wy jesteście właścicielami towaru) my pośredniczymy przy uszkodzeniach na tyle na ile pozwala nam prawo oraz umowy z przewoźnikami.

 

Spisz protokół szkody z kurierem, uwzględnij sposób opakowania produktów, stan paczki obecność naklejek ostrzegawczych.

Zrób zdjęcia paczki oraz uszkodzonych produktów.

Razem z zamówieniem otrzymasz obok tej ulotki także krótko

 

WYŚLIJ NAM DOKUMENTY A MY ODEŚLEMY DO CIEBIE USZKODZONE PRODUKTY

Prześlij skan protokołu szkody sporządzonego z kurierem oraz zdjęcia uszkodzonych produktów na

e-mail: sklep@porcello.pl.

 

W wiadomości uwzględnij:

numer zmówienia (najlepiej w tytule)

dane kontaktowe

krótki opis dotyczący uszkodzonych produktów i ilości

(np. pięknej urody 2 talerze płytkie deserowe Ćmielów Akcent) Jeśli nie zamawiałeś wielu kompletów porcelany - jakoś robie z tym poradzimy

potwierdź dane do wysyłki i....

 

...to już wszystko, reszta jest po Naszej stronie!

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Skontaktuj się z nami:

Telefon: 690 139 749

e-mail: sklep@porcello.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl